
Service Desk w Globalnej Organizacji to świetny warsztat, dzięki któremu będziecie mieli możliwość poznać tajniki Service Desk oraz jego zwolenników wraz z potencjalną ścieżką kariery w tej dziedzinie.
Z przyjemnością informujemy, że ponownie nawiązaliśmy współpracę z grupą DSV. Jako jeden z globalnych dostawców transportu i logistyki, firma zaoferowała nam swoją ekspertyzę oraz wiedzę, aby pomóc nam lepiej zrozumieć koncepcję Service Desk i rolę agenta w firmie.
Biorąc udział w webinarze, dowiecie się:
– Czym jest Service Desk i czym różni się od Call Center?
– Kto może zostać zwolennikiem agenta i SD?
– Jakie są przykładowe ścieżki kariery dla agenta i SD?
Końcówka szkolenia przybierze formę Q&A – Prowadzący z ogromną przyjemnością rozwieją wszelkie Wasze wątpliwości, dlatego nie wahajcie się zadawać pytań.
– Czym jest Service Desk i czym różni się od Call Center?
– Kto może zostać zwolennikiem agenta i SD?
– Jakie są przykładowe ścieżki kariery dla agenta i SD?
Końcówka szkolenia przybierze formę Q&A – Prowadzący z ogromną przyjemnością rozwieją wszelkie Wasze wątpliwości, dlatego nie wahajcie się zadawać pytań.
Webinarium poprowadzą specjaliści:
– Maciej Trzypil – Senior HR Specialist,
– Michał Wilczyński – Senior Team Lead
– Agnieszka Petrus – Assistant IT Supporter
– Maciej Trzypil – Senior HR Specialist,
– Michał Wilczyński – Senior Team Lead
– Agnieszka Petrus – Assistant IT Supporter
Serdecznie zapraszamy!
Link do wydarzenia na Facebooku: Service Desk w Globalnej Organizacji | DSV Online Open Day
—————————–
REGULAMIN: https://bit.ly/3bLgQia
—————————–
REGULAMIN: https://bit.ly/3bLgQia